Optymalizuj swoją WooCommerce za pomocą narzędzia remarketingowego
Wtyczka WooCommerce Google Ads Dynamic Remarketing zwiększa możliwości marketingowe Twojego sklepu WooCommerce, umożliwiając dostosowane kampanie remarketingowe za pośrednictwem Google Ads. Chociaż ta wtyczka jest przestarzała, jej funkcje zostały włączone do Pixel Manager dla WooCommerce. Główną funkcją tej wtyczki jest wstawienie spersonalizowanego piksela remarketingowego na wszystkich stronach sklepu, co pozwala Google Ads na zbieranie istotnych danych dotyczących zachowań klientów, takich jak wyświetlenia produktów i porzucenie koszyka. Dane te są kluczowe dla tworzenia ukierunkowanych kampanii reklamowych, które mogą znacznie poprawić wskaźniki konwersji.
Instalacja jest prosta, wymaga jedynie aktywacji i wprowadzenia identyfikatora konwersji. Wtyczka integruje się również bezproblemowo z różnymi narzędziami do zarządzania zgodą na pliki cookie, zapewniając zgodność z przepisami o ochronie prywatności poprzez zapobieganie śledzeniu, gdy użytkownicy decydują się na rezygnację. Dodatkowo wspiera WooCommerce i wymaga konta Google Merchant Center dla optymalnej funkcjonalności. Użytkownicy, którzy chcą poprawić swoją strategię reklamową, uznają tę wtyczkę za nieocenioną, pod warunkiem spełnienia niezbędnych wymagań.